" همه قهرمان ها مربی دارند "
آیا تا به حال به این جمله فکر کردی؟
البته باید بهت بگم که در هر مسابقه فینال، هم فرد برنده و هم بازنده هر دو مربی دارند و حتی کسایی که به فینال نرسیدند.
پس شاید بهتر باشه بگم که اگر می خوای وارد مسابقه بشی باید مربی داشته باشی و اگر می خوای قهرمان بشی باید بهترین مربی رو داشته باشی و صد البته تلاش مضاعف.
بله. این بهتر شد.
اینجا نمی خوام در مورد اینکه برای موفقیت باید چه کارهایی انجام بدی صحبت کنم بلکه تو رو به این صفحه دعوت کردم تا بهت کمک کنم بهترین مربی رو انتخاب کنی.
یک سوال مهم: آیا من خودم رو یک مربی کامل و درجه یک می دونم؟
جواب: در هیچ جای کره زمین مربی کامل و درجه یک وجود نداره.
اگر کمی با دقت بیشتری به اطرافت نگاه کنی متوجه میشی که مردم با هم متفاوت هستن. علایق متفاوت و نیازهای متفاوت، خواسته های متفاوت و سلایق متفاوت دارن و نه من و نه هیچ مربی دیگه ای نمی تونه ادعا کنه که همه هشتاد میلیون جمعیت ایران عزیز رو می شناسه و این واقعیت بزرگی هست که همه ما باید بدونیم.
پس باید چکار کرد؟
جواب این سوال خیلی طولانیه و من قصد ندارم این مطلب رو طولانی کنم و به همین دلیل بهتر می دونم به موضوع اصلی بپردازیم:
یک مربی یا "Coach" یا راهبر خوب چه ویژگی هایی داره؟
قبل از پاسخ به این سوال باید یک مقدمه کوتاه برات بگم و اون اینه که تو در ابتدا باید بدونی قراره چه علمی رو یاد بگیری؟ حتما می گی خوب معلومه، فروش!
نه دوست عزیزم. فروش یک علم میان رشته ای هست به این معنا که اگر می خوای به فروش خوب برسی و بتونی این علم رو به بهترین شکل یاد بگیری در ابتدا باید جامعه شناسی، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی فردی، روانشناسی قومی، بازاریابی، تبلیغات و خیلی رشته های دیگه رو بدونی.
سخت شد؟
نگران نباش. روش آموزشی من به صورتی هست که تو به محض شروع دوره، کم کم و به صورت تلفیقی با همه این علوم به حد نیازت آشنا خواهی شد.
حالا بریم سراغ مهمترین ویژگی های یک مربی خوب:
راستش اگر بخوام می تونم این لیست رو حالا حالاها ادامه بدم اما لازم نیست. اینها مهم ترین ویژگی های یک مربی خوبه که می تونی ازش استفاده کنی برای انتخاب.
و حالا وقتشه کمی در مورد روش کارم صحبت کنم تا بدونی قراره اینجا چه اتفاقاتی داشته باشیم:
قدم اول (مشاوره رایگان):
من برای سه گروه مجزا، برنامه ریزی ویژه ای دارم.
گروه الف: عزیزانی که قصد ورود به صنعت بیمه دارند.
گروه ب: همکارانی که به تازگی جذب صنعت بیمه شده اند با حداکثر 3 سال سابقه.
گروه پ: همکارانی که بیش از 3 سال است که در صنعت بیمه مشغول به کار هستند.
قدم دوم (تدوین برنامه اختصاصی):
متاسفانه تقریبا تمامی مربی های آموزشی یکسری مطالب را منتشر می کنند و مخاطب هایشان همه از همان مطالب استفاده می کنند و نتیجه هم کاملا واضح است. وقتی ما میبینیم یک سلسله نشست آموزشی فقط برای چند نفر معدود مفید بوده و برای اکثریت شرکت کنندگان هیچ تاثیری نداشته متوجه می شویم که مباحث ارائه شده در آن نشستها فقط مخصوص آن تعداد بوده و نه دیگران و در نهایت تاسف باید بگویم اساتید عزیز در این مواقع تقصیر را به گردن مخاطبین می اندازند و انگار کاملا از موضوع غافل هستند که هر شخص زبان مخصوص به خود را دارد و نمی توان با یک ویدئو یا کتاب یا پادکست خاص روی همه افراد تاثیر گذاشت و یا آموزش داد.
بر همین اساس من بعد از چند جلسه مشاوره، شناخت لازم از شما را به دست آورده و با توجه به موقعیت اقلیمی و فرهنگی محل فعالیت شما، آموزش های خود را ارائه خواهم داد.
قدم سوم (پشتیبانی):
برای دریافت مشاوره رایگان ما، شما می توانید به صفحه "تماس با ما" مراجعه و یا از پایین همین صفحه از طریق "پشتیبانی آنلاین" برای من یک پیام "درخواست مشاوره" بفرستید تا در نوبت مشاوره قرار بگیرید.
#کاریابی #آموزش_رایگان #آموزش_فروش #فروش_بیمه #آموزش_فروش_بیمه #بیمه_عمر_و_زندگی #بیمه_عمر_و_سرمایه_گذاری #شغل_یابی #بازنشستگی #مستمری_مادام_العمر #پوشش_بیمه #از_کار_افتادگی #کوچینگ #مشاوره_رایگان
دوست عزیز؛ پاسخگوی سوالات شما از طریق ایتا هستم !