اینستاگرام امروز به یکی از ابزار کاربردی مشاغل تبدیل شده است و صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست.
البته من به شخصه اینستاگرام را فقط به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی آنلاین و یا یک مجله خبری می دانم و معتقدم ابزار آنلاین هیچگاه نمی تواند جایگزین فروش حضوری (مخصوصا در مورد بیمه های عمر و زندگی) شود ولی هر چه زمان می گذرد شاهد نفوذ بیشتر این اپلیکیشن و دیگر شبکه های اجتماعی در جامعه هستیم.
حالا سوال اینجاست که آیا همکاران عزیز من در صنعت بیمه، از این ابزار کاربردی به درستی و طبق اصول استفاده می کنند؟
مطمئنم که شما هم مثل من وقتی در پیج های بیمه ای گشت و گذار می کنید متوجه می شوید که اکثر دوستان فقط در حال کپی کردن مطالب هستند و شاید همین است که ربات های اینستاگرام هیچ وقت پیج های بیمه ای را جدی نمی گیرند!
البته باید توجه داشته باشیم که هر کدام از این اپلیکیشن ها خصوصیت های خاص خود را دارند و ما سوای کپی نکردن باید اصول سیستمی آنها را نیز رعایت کنیم، مثلا در مورد اینستاگرام همه می دانیم که این رسانه بر پایه عکس و نه متن و یا حتی ویدئو (هر چند مدتی است که ویدئو نیز به قابلیت های آن اضافه شده) پایه گذاری شده است.
و خلاصه کلام اینکه اگر شما هم مثل من به اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با دید یک صفحه تبلیغاتی و نه بازاریابی نگاه می کنید به لزوم طراحی عکس و پوسترهای جذاب و حرفه ای معتقد خواهید بود.
اما خبر خوب:
سایت ما در این مورد خدمات ویژه ای را برای شما تدارک دیده است. طراحی استراتژی تبلیغات در اینستاگرام، نحوه صحیح هشتگ گذاری، نحوه صحیح تنظیمات "بیو"، طراحی پوسترهای جذاب و یکتا، متناسب با شرکت شما و هماهنگ با اهداف کاری شما، خدماتیست که شما می توانید از آن بهره لازم را ببرید و پیجی زیبا، هدفمند و پویا داشته باشید.
برای مشاوره رایگان می توانید از این صفحه اقدام نمایید.
دوست عزیز؛ پاسخگوی سوالات شما از طریق ایتا هستم !