"تا امروز هر آنچه در مورد فروش بیمه عمر و زندگی خواندیم و دیدیم و شنیدیم این بوده که بازاریاب یا نماینده باید این کند و آن کند و من تا به حال نشنیدم که جایی در مورد وظایف شرکت ها چیزی گفته باشند.
من در اینجا نمی خواهم به دلایل این امر بپردازم ولی شاید یکی از مهمترین دلایل این باشد که مدیران مربوطه، خود و پرسنل ستادی را بی نیاز از هرگونه آموزش در این مورد می دیده اند و شاید این مهمترین دلیل باشد برای اینکه بازاریابی و نمایندگی اختصاصی عمر آنگونه که باید شغل جذابی نیست." (بخشی از مقدمه)
در این کتاب الکترونیکی سعی شده تا از تکرارگویی پرهیز شود و به مشکلاتی پرداخته شود که شاید در کمتر کارگاهی به آن پرداخته اند.
در بخش اول کتاب، بی تعارف به مشکلات ستادهای استانی و نیروهای ستادی پرداخته شده و در بخش دوم، برنامه های آموزشی شرکت های بیمه به چالش کشیده شده و بلاخره در بخش سوم، سعی شده تا جشنواره های فروش آسیب شناسی شوند.
مسلما ایراد گرفتن و انتقاد کردن کار ساده ای است و عاقلانه آن است که در کنار انتقاد، راه حل هایی نیز ارائه شود که این مهم نیز در نظر گرفته شده است.
من مدعی نیستم که همه آنچه در این کتاب گفته ام بی ایراد است و مطمئنا در هر شرکت، نقاط ضعف و قوت متفاوت می باشند ولی سعی کرده ام با تکیه بر تجربیاتم و همچنین صحبت های همکارانم در شرکت های مختلف به موضوعات پرداخته و با هدف بهبود مشکلات احتمالی، نکات مهم را بررسی نمایم.
آرزویم این است که مطالب گفته شده بتواند کمکی هر چند ناچیز در بهبود عملکرد شرکت های بیمه و نمایندگان فروش داشته باشد.
منتظر نظراتتان هستم.
برای دانلود رایگان کتاب الکترونیکی "3 نکته فراموش شده در فروش بیمه عمر و زندگی" روی لینک کلیک نمایید.
دوستان توجه داشته باشید که برای دانلود باید در سایت عضو شده باشید.
دوست عزیز؛ پاسخگوی سوالات شما از طریق ایتا هستم !