چرا پیج های نماینده های بیمه کم رونق هستند؟
اینستاگرام پلتفرمیست که تقریبا تمامی مشاغل انتخاب کرده اند تا از امکانات آن برای معرفی خود، محصولات، خدمات و یا فروش استفاده نمایند.
اما در این پلتفرم چه کسانی موفق تر هستند؟
قطعا اولین شرط موفق بودن در یک محیط واقعی یا مجازی، آشنایی با قوانین آنجاست.
شرط دوم هدفمند بودن آن پیج است. در حقیقت صاحب پیج باید قبل از هرچیز برای مخاطب روشن کرده باشد که این پیج را برای چه و با چه هدف یا اهدافی ایجاد کرده است.
استفاده از عکس یا ویدئوهای اختصاصی، تولید محتوای مناسب با اهداف و برنامه ریزی زمانی برای ارائه مطالب از جمله مهمترین اقداماتیست که صاحب پیج باید رعایت کند.
آیا صاحبان پیج های بیمه ای با این موارد آشنا هستند؟
برای دانلود این پاورپوینت ارزشمند روی لینک زیر کلیک کنید:
پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !