تو قهرمانی

تو قهرمانی

قهرمان کیست؟

اگر به اطرافت خوب نگاه کنی خیلی هایشان را می بینی.

همین آدم هایی که اطراف ما هستند و متاسفانه نمی دانند قهرمان هستند و همه عمرشان را به دنبال قهرمان می گردند.

آن راننده تاکسی که کاری به شرایط آب و هوا ندارد و کرایه اش در روزهای بارانی یا سرد تغییری نمی کند و دلخوش است به اینکه که نان حلال به خانه می برد و خدا رو شکر می کند، یک قهرمان است.

یا آن فروشنده که حواسش هست تا قیمت خرید امروزش بر روی قیمت جنسهای قدیمیش تاثیر نگذارد.

یا آن بنگاهی که کلی چانه زنی می کند تا صاحب خانه قیمتش را بالا نبرد و برایش مهم نیست که کمیسیونش کم خواهد شد.

یا این همه پدر و مادر که زیر فشار اقتصادی در حال خرد شدن هستند و اما آبروداری می کنند.

و حتی تو همکار عزیزم ...

متاسفانه خیلی از همکارهای من در صنعت بیمه، واقعا نمی دانند که چه مسئولیت بزرگی را برعهده دارند و شغل باارزششان را فقط و فقط یک بازاریابی ساده می دانند.

اجازه بده کمی بیشتر توضیح دهم.

بیا فرض کنیم که "بیمه عمر و زندگی" سی سال پیش به وجود می آمد و در همان سال، همکاران ما می توانستند نیمی از جمعیت آن روز ایران یعنی حدود بیست میلیون نفر را بیمه کنند.

و امروز، آن بیست میلیون نفر با پایان قرارداد بیمه خود، می توانستند اندوخته خود را دریافت کنند و مطمئنا در شرایط امروز کشورمان، این مبلغ که به صورت قطره ای، طی سی سال جمع شده و با سودهایی که به آن تعلق گرفته حالا به عدد باارزشی تبدیل شده، می توانست بخش مهمی از مشکلات آنها را حل کند و شاید بخشی از این افراد دیگر لازم نبود که در دوران بازنشستگی خود هم کار کنند.

یا شاید بخشی از این افراد نیاز نبود که برای درمان بیماری های صعب العلاج خود زندگی خود را حراج کنند.

یا شاید بخشی از این افراد به خاطر یک حادثه، زندگیشان نابود نمی شد.

یا خانواده بعضی از این گروه، پس از فوت آن شخص بیمه شده، از هم نمی پاشیدند.

همکار عزیزم تو یک قهرمانی، البته نه از آن نوع که همه تو را بشناسند و با انگشت نشانت دهند.

خیلی از آدم هایی که تو نجاتشان می دهی، حتی شاید نام تو را فراموش کنند و در پایان قرارداد بیمه و زمانی که چک پایان قرارداد را که عدد بسیار قابل توجهی هم هست دریافت می کنند، شاید حتی قیافه تو را هم به خاطر نیاورند و حتی شاید تو در آن زمان، دیگر در این دنیا نباشی!

پس چه می شود؟

جهان پیرامون ما ثابت کرده که خوبی بی پاسخ نخواهد ماند و هر کاری چه خوب و چه بد در محاسبه آفریدگار ما محاسبه خواهد شد.

ما به مردم یاد می دهیم که با خریدن "بیمه عمر و زندگی" آینده خود را تضمین کنند و البته که با فروش هر بیمه نامه، برای خود نیز اندوخته باارزشی را ایجاد می کنیم. اندوخته ای که هم در زمان حیاتمان پرارزش است و هم پس از آن میراثی خواهد بود که قیمت ندارد.

با دقت بیشتری به اطرافت نگاه کن ...

در روزگار ما فروشنده ها زیادند، اما شاید به جرئت بتوان گفت تنها گروه فروشنده ای که محصولشان می تواند به زندگی مردم امید و آینده روشن ببخشد، ما هستیم.

شغل ما شبیه پیشگوییست که می داند در شهری سیل خواهد آمد و با زحمت و مرارت بسیار سعی دارد که مردم را وادار کند تا برای شهرشان سیل بند بسازند و خوش به حال مردمی که باورمان کنند.

و در آخر:

نمی دانم تو چه تعریفی برای قهرمان داری، اما به نظر من، قهرمان تعاریف زیادی دارد و یکی از تعاریفش تلاش برای ساختن زندگی بهتر برای خود و دیگران است و بر اساس این تعریف است که مدعی ام تمامی فروشندگان بیمه ای که صادقانه مشغول به این شغل هستند، قهرمانند.

همکار عزیزم تو یک قهرمانی پس مثل یک قهرمان فکر کن و همچون یک قهرمان عمل کن.

تو باید به شغلت ایمان داشته باشی و باور کنی که یک قهرمانی و آنوقت خواهی دید که جهان در برابر یک قهرمان چگونه زانو خواهد زد.

موفق باشی

 

دوره تخصصی آموزش "قدم اول" برای توست تا با یک شروع دوباره اما اصولی این بار مطمئن پیش بروی.

برای دیدن همه مطالب آموزشی "نکته ها" روی لینک زیر کلیک کن:

آرشیو مطالب

 

#کاریابی #آموزش_رایگان #آموزش_فروش #فروش_بیمه #آموزش_فروش_بیمه #بیمه_عمر_و_زندگی #بیمه_عمر_و_سرمایه_گذاری #شغل_یابی #بازنشستگی #مستمری_مادام_العمر #پوشش_بیمه #از_کار_افتادگی #کوچینگ #مشاوره_رایگان #تبلیغات #مشاوره_تبلیغاتی #تبلیغات_ویژه_صنعت_بیمه


اشتراک در ایتا اشتراک در واتساپ


پشتیبانی آنلاین از طریق ایتا

دوست عزیز؛ پاسخگوی سوالات شما از طریق ایتا هستم !


جهت ارسال پیام در ایتا اینجا کلیک نمائید !